Assalamu'alaikum dan Selamat Sejahtera....

Ckp pasal bundle ni, bukan semua org boleh terima baju bundle ni. Pada sesiapa yg tau nilaian sesuatu brg tu then dia tau makna sebenar baju bundle.

Ia bukan sekadar pakaian terpakai je, bahkan ia pakaian berjenama.. sapa yg x suka bila kita dapat beli pakaian branded dgn harga yg murah (mampu beli) macam LEVI'S, TOMMY HILFIGER, BABY GAP, OSHKOSH, GUESS, BURBERRY, UNIQLO, POLO, dan mcm2 lg.
Namun, tidak semua pakaian bundle ni harga dia murah..for example.. kalau baju bundle tu baju yg Suri Cruise atau Siti Nurhaliza dah pakai... huhh! mmg kompom la mahal gile kannn....

Apa yang menariknya pakaian bundle ni adalah pakaian yang kainnya berkualiti. Sesetengah bundle ni, ada juga yg baru kt dlm guni tu.. kemungkinan besar pakaian ini dibeli dan tidak dipakai langsung atau pakaian ini adalah pakaian reject/ stok lama dari kedai.

Pakaian kanak-kanak sering dicari oleh mak ayah... dan ia mendapat permintaan tinggi di pasaran. Kebanyakkan pakaian kanak-kanak harganya lebih mahal dari pakaian orang dewasa, namun begitu... masih ramai yg ingin membeli kerana ingin melihat anak-anak mereka bergaya terutama apabila pergi bersiar-siar.

Anak2 cepat membesar
, contohnya anak saya sendiri.. beli baju baru.. sekejap je pakai.. plg lama pun setahun lebih je.. tak ada yag sampai lebih 2 tahun, then nak kena shopping baju baru utk dia lagi. Oleh sebab itu, trend bundle kanak2 ni skg dh meluas tersebar.. kalau beli kt butik spend rm50 lum tentu leh dpt 3 helai, tp beli baju bundle kita boleh beli lebih dr 5 helai. Saya bukan sahaja menjual baju bundle, bahkan sy adalah pembeli dan pengguna baju bundle.

So pd yg baru nk cuba or takut2 nk cuba, jgn risau..
tak ada jangkitan apa2 kt pakaian tu. Itu cuma MITOS semata²!. Kilang bundle dah buat rawatan khas ke atas kesemua pakaian sebelum di eksport ke luar negara. Semua baju bundle diletakkan ubat khas utk mengelakkan dari kuamn dan bakteria. Baju² bundle yg saya jual pun dibasuh terlebih dahulu sebelum di hantar kecuali seluar jeans/carduroy sbb berat yg mana sy tak larat nak basuh byk². Kalau anda tak yakin, anda boleh basuh sekali lagi.

Jadi... renung²kan..

Macam mana nak Booking/ Beli?

1. Sms ke 019-2009695, nyatakan item dan nama anda. Atau isi dalam shoutbox yg disediakan dalam blog.


2.
Booking hanya dibenarkan untuk 5 (LIMA) hari sahaja. bayaran mestilah dibuat dalam masa 5 hari, kalau tidak item yang anda booked itu akan di release/ dibuka semula kepada pembeli lain tanpa sebarang notis.

3. Sila maklumkan kepada saya sekiranya anda ingin HOLD dulu item tersebut selama beberapa minggu, maksudnya anda tak nak item tersebut dipos lagi, anda mahu tunggu dan lihat item-item yang lain dalam entry terbaru (untuk menjimatkan kos penghantaran anda).
Item yang nak di"hold" perlu disertakan deposit RM10. Tanpa deposit, item tersebut akan di "releasekan" selepas 5 hari.

4. Tempoh maksima untuk HOLD item adalah 1 (SATU) BULAN. Selepas tempoh itu, jika anda tidak membuat bayaran penuh, semua item yg anda dah booked akan di release. Dalam kata lain, HOLD WITH RM10 DEPOSIT hanya 1 BULAN SAHAJA. kalau nak lebih, bagitau saya ye utk sy panjangkan tempoh hold anda.

5. Untuk reponse yg cepat dari saya, sila sms. Sbb saya bukan 24 jam online.

6. Penghantaran hanya dibuat 2 kali seminggu.

Akhir kata... selamat ber shopping baju bundle utk anak-anak di kedai saya. Lepas tu
sms saya kat 019-2009695 mana yg berkenan. Umur tu hanyalah anggaran saya.. sila ukur dulu saiz anak anda ye... Enjoy!

XOXO
Ellin



Monday, April 8, 2013

DIS4 UNIQLO


Uniqlo
Saiz: 110
Bahu: 14"
Labuh: 17.5"
Umur: 3-4 tahun
New item! Cantik... Smart bila boy pakai..
RM5

No comments:

Post a Comment